خانه / PDF رایگان مهندسی صنایع / دانلود فایل PDF مدیریت ارتباط با مشتری CRM

دانلود فایل PDF مدیریت ارتباط با مشتری CRM

دانلود فایل PDF مدیریت ارتباط با مشتری CRM

ماموريت هاي CRM

  1. براي هر مشتري يك پرونده در سيستم ايجاد مي شود و كليه تماسها و سوابق بصورت ركوردهاي مستقل به پرونده اضافه مي گردد.
  2. هنگام تماس مستقيم و يا پيام مشتري، پرونده در اختيار پاسخ دهنده قرار مي گيرد تا پاسخ گويي به مشتري بر مبناي سوابق وي صورت پذيرد.
  3. نيازهاي آتي مشتري ثبت مي شود تا در سر رسيد به مشتري تذكر داده شود.
  4. سوالات مشتريان و پاسخ سازمان در يك نظام درختي ثبت مي شود و به مرور درخت دانش سازمان بوجود مي آيد و سازمان دانا مي شود.
  5. پاسخ اوپراتور به مشتري صرفا از طريق اين درخت انجام مي شود تا هزينه پاسخ گويي كاهش يابد.

معرفي نرم افزار CRM

سيستم يكپارچه مديريت ارتباط با ،(CRM) نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري مشتري است كه اين امكان را در اختيار شما قرار مي دهد تا به راحتي به ايجاد و حفظ نگرشي روشن از مشتريان خود از لحظه خريد تا پس از آن داشته باشيد. با استفاده از ابزارهاي فروش، بازاريابي و فرآيند ارائه خدمات به مشتريان، نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري روشي مناسب، سريع و قابل انعطاف به شمار مي آيد. اين نرم افزار به شما كمك مي كند تا رشدي مداوم در فرآيند كسب و كار خود داشته باشيد. نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري به راحتي براي افراد امكان مديريت ارتباط با مشتري را بدون آشنايي با نرم افزارهاي جديد فراهم مي نمايد.

همچنين به كاربران اجازه مي دهد بدون استفاده از پشتيبان فني به ايجاد و درج روند كار و گزارشات بپردازند. نرم افزار CRM با ارائه نتايج به شما كمك مي كند تا تصميمات خود را از روي آگاهي اتخاذ كرده و با اطلاع كامل به سرمايه گذاري در زمان، بودجه و منابع بپردازيد. بعلاوه با كمك اين نرم افزار مي توانيد به راحتي برنامه ريزي هاي خود را بهبود داده و به پيش بيني مسايل آتي فائق آييد.

خلاصه گزارش
تاریخ بازبینی
مورد بازبینی شده
آخرین بازبینی
نرخ پیشرفت این مطلب
51star1star1star1star1star

درباره‌ی شریف نگار

حوزه فعالیت بهینه سازی و ملسازی ریاضی شامل مباحت تصمیم گیری چند معیاره، نگهداری و تعمیرات بر مبنای قابلیت اطمینان، تحلیل پوششی داده ها و زنجیره تامین.

حتما ببینید

دانلود فایل PDF مقدمه ای بر مدیریت دانش

دانلود فایل PDF مقدمه ای بر مدیریت دانش تاريخچه تام استوارت در ١٩٩٤ طي مقاله …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره رایگان پروژه و مسئله خود با ما تماس بگیرید. تلفن تماس: 7794-555-0903